aanschaf xjs v12

  • martijn

    Hallo Jaguar liefhebbers,

    Al een tijdje overweeg ik de aanschaf van een Jaguar XJS V12 Coupe. Ik zou deze dagelijks willen gaan gebruiken. Ik ben zeer benieuwd naar positieve en minder positieve ervaringen van eigenaren van deze bloedmooie coupe.

    Vriendelijke groet,

    Martijn

  • Thomas

    Hoi,

    Ik mag zeggen dat ik uit ervaring spreek;

    Mijn naam is Thomas, 26 jaar, woonachtig in de buurt van Rotterdam en ben in bezit van een XJS uit '76 (incl. gereviseerde motor, versnellingsbal (GM400) en remmen met garantie).

    Negatief punt is benzine verbruik.

    Positief is; niets rijd en zweeft beter dan de XJS (uuhhh Aston martin).

    mooiste motor geluid.

    te fantastische neus

    moderne auto (look)

    ultieme cruise auto

    Opmerking:

    En voor dagelijks gebruik kan ik zeggen dat de uren op je werk voorbij vliegen met de gedachte dat je weer naar huis mag in je XJS (lange vinger naar de directie).

    Over de weekenden zal ik zwijgen, anders wordt dit bericht erg lang.

    Veel plezier met zoeken naar de ideale jag. (misschien kan ik je nog ergens mee van dienst zijn)

    Thomas

  • herman

    Ik weet niet of je een goede knutselaar bent, maar ik weet nog een prachtmodel voor je te staan.

    Alleen dit is in duitsland en hij is in onderdelen uit elkaar, wel helemaal compleet.

    Technisch perfect, carosserie is helemaal bewerkt en opnieuw gespoten.

    De vraagprijs zal liggen rond de € 10.000

    Nogmaals als je geen haast hebt en een mooie XJS zoekt is het de moeite waard contact te zoeken of een berichtje achter te laten op het mobiele nummer: 0650280838