Waar huur ik een betaalbare Jag?

  • Heko Scheltema

    Beste Mensen,

    Ik zou graag mijn vriendin willen verassen door haar mee te nemen naar een theater voorstelling ter eere van ons 1e jaar samen. Echter hoopte ik dat ik haar ook zou kunnen verassen met een transport in een Jaguar. Helaas kan ik nergens een Jaguar vinden die voor een redelijke prijs te huur is. Ik heb hem eigenlijk alleen nodig op de 22e Feb. van 18.00 tot ongeveer middernacht. Hopelijk kan iemand mij helpen.

    Alvast bedankt,

    P.S. Ik kan zelf niet autorijden maar ik zou wel iemand kunnen regelen als U zelf niet wilt rijden.

  • karel jansen

    beste Heko. een betaalbare wijze om een dag met een jaguar te rijden is vrij eenvoudig, Poets je schoenen,trek een tweedjasje aan en zoek bij de jaguardealer een mooie jag. uit voor een proefrit.Maak samen met je mooie vriendin er een fijne dag van en biedt bij het terug brengen van de wagen honderdmaal excuses aan voor het te laat terug bezorgen van de jag.

    veel plezier, karel jansen.

  • Heko Scheltema

    Bedackt voor de tip, maar er zijn twee grote probleemen.

    1) Ik heb geen rijbewijs en dus laat een dealer mij niet zo snel in een jag weg rjiden.

    2) Ik hou meer van oude Jag's en niet zo van die nieuwe. Ik wil zo'n oude een mark II ofzo…

  • karel jansen

    Beste Heko, van 23 t.m.26 mei doe ik mee met de jaguar lustrumfestiviteiten , zie jaguar/daimler gazet.Ik neem mijn E-type series 1 dhc mee en nodig je hierbij uit een dag mee te toeren.groeten. karel .

  • gerhard

    www.fokkens.com