Gezocht mooie XJ uit 97/98

• John

Ik ben me aan het orienteren op een XJ uit 97/98. Of een XJ6 of een XJ8. Ik weet zelf nog niet welke nu de voorkeur heeft. OP jag lovers lijkt de 8 iets beter naar voren te komen, ook bij Auto Motor und Sport kiezen ze voor de 8. Is het benzineverbruik niet ongehoord veel hoger met een 8?

Ik ben eventueel ook bereid om een model van rond 96 aan te schaffen.

Reactie??

John!

• A.J. Moraal

Er staan er aardig wat op AutoTrader.nl:

http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/search?locale=atnl.CARS.1&country=NL¤cy=EUR&make_id_EQI=Jaguar&model_EQS=XJ&keywords_LKSPLIT=&specified_price_GT=0&specified_price_LT=0&year_GT=199700&year_LT=199812&mileage_RANGE=0&geolocate=0&postcode=&orderby=neg_price&source_EQS=0&SUBMIT.x=27&SUBMIT.y=7

• Frans Harkema

op Ilse.auto staan dezelfde auto's als op de autotrader.nl, met dat verschil dat de foto's op Ilse groter zijn.

• R.J. Houtstra

Beste John,

Ik heb een mooie XJ 3.2 - 8 cilinder te koop, sportuitvoering, bouwjaar augustus 1998, zwart metallic, zwart leer interieur plus alle denkbare opties. Auto verkeert in uitstekende staat en is in onderhoud bij RAC in Rotterdam. Prijs Euro 29.000,=

Indien je interesse hebt en een proefrit wil maken, verneem ik graag je reactie

Met vriendelijke groet,