searching a E-type

  • Ez

    Beste Jag-people,

    Mijn vader en ik zijn heftig opzoek naar een opknapper Jaguar E-type Series 1 4.2, We waren al bezig met het zoeken van een oldtimer om op te knappen, maar toen we het programma a car is reborn zagen wisten we het allebei meteen, het word een Jag E-Type, maar nu vroegen we ons af waar je een opknapper kan vinden, want we zoeken ons te barst maar we vinden alleen maar gerestaureerde modellen en we willen het helemaal zelf doen.

    Greetz Ez

  • Simon Meintema

    Ez

    Was vorige week bij SNG Barrat in Oisterwijk, daar staat een NIET gerestaureerde achter een hek met een groot bord met een 06 nummer. Hij is groen en of hij het goede type is weet ik niet.

    Als je bij SNG Barrat bent kun je gelijk alle onderdelen kopen die je nodig hebt want ik denk dat ze het meeste wel hebben voor je. Neem naast de autoambalance wel een bestelbusje mee want wat ik zo zag kun je wel wat onderdeeltjes gebruiken.

    Ik vermoed dat de auto niet van SNG Barrat is maar als je hen belt zullen ze je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen. Hierbij de gegevens en veel plezier. Mocht het allemaal wat worden dan wil ik wel een keertje (mee)rijden als hij klaar. Ik wil hetzelde gaan doen als jullie (wel een ander type) maar eerst moet de D-d-Six VdP helemaal klaar.

    Simon

    SNG Barratt Europe,

    Bedrijfsweg 7,

    5061 JX Oisterwijk,

    Holland.

    Tel: 013 52 11 552

    Fax: 013 52 11 550

  • Rein

    Bij de Fa. Jag Affairs in Almere (WWW.JAG-AFFAIRS.NL) staat

    een gesrtipte roadster series 1.5.

    De auto is ontdaan van alle verf zodat je goed kan zien hoe de carroserie er bij

    staat (die roadster uit de serie 'a car is reborn) was voor 70 % vervangen weet je nog ?

    Rein

  • Philip

    Je bericht is inmiddels 10 jaar oud…

    Ik heb een jag e-type serie 1,5 bouwjaar 1971 cabriolet in de schuur staan. Heeft bij elkaar 27jaar stil gestaan

    Met vriendelijke groet,

    Philip