witte jaguar voor vpro serie gezocht

• fleur bok

Voor een nieuwe VPRO serie zijn wij op zoek naar een witte jaguar.

Het gaat erom dat er in de leader (het beginfilmpje) de hoofdrolspeler in een witte jaguar stapt en wegrijdt.

Ik hoop via deze weg iemand te ontmoeten die in het bezit is van een wit kleurige jaguar.

voor meer informatie:

Fleur Bok

020 6825737

06 24515637

• Bas

beste fleur,

Wij zijn in het bezit van een witte jaguar e-type cabrio. Wanneer heb je hem nodig en wat is precies de bedoeling? Eventueel zijn wij bereidt je te helpen..

groeten,

bas

• fleur bok

Hallo Bas

Bedankt voor de reactie, het enige is dat we in de auto willen filmen en daarvoor kunnen we beter een niet-cabrio jaguar gebruiken,ik weet niet of je daar ook over beschikt of iemand kent die dat doet?(maar ja hoeveel witte jaguars kan iemand hebben!?). ik hoop nog iets van je te horen.

Met vriendelijke groeten,

Fleur Bok

• fleur bok

hallo Bas,

Bedankt voor je reactie, het enige is dat we in de auto willen filmen en daar kunnen we beter een niet-cabrio voor gebruiken, ik weet niet of je daar misschien ook over beschikt of iemand kent die dat doet (maar ja hoeveel witte jaguars kan iemand hebben!?). Ik hoop nog iets van je te horen,

Met vriendelijke groeten,

Fleur Bok

• bas

Beste Fleur,

Ik ben vanavond bij een jaguar dealer en zal eens vragen wat hij heeft c.q. weet. Je hoort het morgen.

Prettige dag verder,

groeten,

bas

• fleur bok

Hoi Bas,

Wat ontzettend aardig als je dat wilt doen, ben benieuwd.

groeten,

Fleur Bokbas schreef:

>

> Beste Fleur,

>

> Ik ben vanavond bij een jaguar dealer en zal eens vragen wat

> hij heeft c.q. weet. Je hoort het morgen.

> Prettige dag verder,

> groeten,

> bas

• Robert

Beste Fleur,

De correspondentie lezende ben ik benieuwd of je al een witte Jaguar gevonden hebt. Ik ben in het bezit van een witte Jaguar XJ Coupe (zwart dak) uit 1977 maar ik weet niet wat precies de bedoeling is en of ik in de gelegnheid zal zijn om je van dienst te zijn.

Groeten Robert

• Tom van Hezewijk

Bij autogarage http://www.berjan.nl staat een witte V12, te zien op de site. Kijk anders eens op www.autotrack.nl www.elcheapo.nl of www.autotrader.nl dan zie je welke garages witte jag's hebben staan.

Met vriendelijke groet,

Tom van Hezewijk

http://surf.to/trouwvervoer

• Michiel Knoester

Beste BAs,

Ik ben al bijna wanhopig. Volgend jaar ga ik trouwen en het liefst in een witte E-type cabrio en toevallig kom ik jou mailtje tegen. Valt er te praten over de voorwaarden het ter beschikking stellen van jou auto voor een dag? Ik hoor heel graag van je,

• Rocus

Hoi Fleur,

ik heb een mooie XJ6 series I. Ben je nog op zoek? mail maar even.