jaguar als bestuurswagen max 3000,-

• leeuwenberg

Beste jaguar liefhebbers, het volgende wil ik met u delen. wij het rotterdamse studenten rugby bestuur zijn op zoek naar een jaguar die een mooi jaar ons naar vele velden in Nederland kan brengen. maximale prijs 3000 euro het is niet belangrijk of er roest op zit het gaat vooral om een betrouwbare motor. Verklaar u ons voor gek!!! of heeft u goede suggestie, danwel de auto voor ons, horen wij graag van u. Kunt u onze droom verwezelijken!!!! geen grote kat in de zak!!!!!! email naar het bovenstaande adres. once a jag, always a jag.

• Bas

Als oud lid van het USC, weet ik waar het jullie om gaat. Ikzelf heb in mijn tijd altijd gereden in een Chevrolet Caprice claasic convertible (ex-flodder auto). Deze heb ik 3 jaar geleden verkocht, maar onlangs gaf de “nieuwe”eigenaar aan deze auto wederom te willen verkopen. Iets voor jullie, of blijven jullie bij de jag..?

groeten,

bas

• marco langeveld

http://www.the-garage.nl/dcgi/classicfind?srt=dtl&dealer=lionel&item=10373

Bekijk deze short cut maar even. Dit is een XJ Series III V12 die motorisch nog goed is voor maar 1000 Euro! Er zullen wel wat plekjes aan zitten, maar dat lijkt me logisch voor dat geld.

Wij hebben daar net een mooie Jaguar gekocht, dus je kunt m'n naam noemen.

Wanneer jullie Vincent Vierhout kennen, doe hem dan veel groeten (dan zoek ik ook wat harder!).

Kijk anders eens op www.autotrader.nl of www.marktplaats.nl

Veel succes!

• leeuwenberg

beste Bas ontzettend bedankt voor de snelle reactie. een echte flodder bak zeker tof, maar wat zijn de nadelen van deze chevrolet.

wat is de prijs (minder dan 3000 is zeker voor ons wel lekker) 1000 euro!!!!!!!!

als er iets kapot gaat zijn de onderdelen duur!!

kun je me even bellen dan bel ik je gelijk terug. mijn nummer is 06-41501977

, joris leeuwenberg

• Jos Vink

Wat is er mis met de Cherokee?