Jaguar op de motorkap

• Ronald

Omdat ik zelf geen garage heb voor mijn Jaguar XJ12 L uit 1977 en deze dus voor het huis op straat moet parkeren, zit ik met het volgende. Mijn angst voor verzamelaars van auto-emblemen en symbolen.

Omdat ik niet zit te wachten op een kwade dag waarop een onverlaat mijn springende jaguar met geweld heeft verwijdert, zou ik graag willen weten hoe andere jag eigenaren hun “jaguar” veiligstellen zonder deze zoals ik nu hem zelf heb verwijdert. Zijn hier wellicht oplossing voor om de “jaguar” tijdens gebruik er toch op te zetten en daarna wellicht weer eenvoudig te verwijderen??

Alvast bedankt voor tips, trucs en atributen

Groeten Ronald

• Tom van Hezewijk

De jaguar zit normaal gesproken met een schroef door de motorkap en is dus niet makkelijk te verwijderen. Niet voor jou maar ook niet voor iemand anders, bij mij hebben ze het 1 keer geprobeerd (ik heb een embleem op een nieuwe sovereign) waardoor het stukje motorkap langs het embleem een klein beetje vervormd is (zo hard is er aan getrokken!), maar dit valt bijna niet te zien. het embleem verwijderen is zonder slijptol praktisch onmogelijk voor kwaadwillenden.

• Peter K

Dat dacht je, bij mij hebben ze het hele ding erafgetrokken, het kan dus wel!

Beware dus!

• Tom van Hezewijk

Ik zag er deze week inderdaad ook een staan met 2 gaatjes voor in de motorkap.

• janjacob

er zijn nu flexibele cats in de handel en in amerika met telescoopsluiting

ideetje?

jj