Jaguar xj serie 3

• Jeroen

Ik ben op zoek naar een xj serie 3 jaartal maakt niet zo veel uit,nou is mijn vraag of iemand een dealer of bedrijf weet wat in dit type redelijk betrouwbare auto's aanbied.En waar je op moet letten bij dit type wat de zwakke punten zijn.

b.v.d Jeroen.

• marco langeveld

Kijk eens bij The Garage in Holten. Deze bieden Jaguars aan (of halen ze op verzoek uit Zwitserland) en bieden een driejarige inruilgarantie aan. Wij hebben er net eentje gekocht, maar zijn niet bijster handig.

Wanneer ik de Jaguar jaarlijks een Anti Roestbehandeling geef en een grote beurt, dan kan ik mijn auto over drie jaar gegarandeerd voor hetzelfde bedrag afleveren. Dus als hij jou bedonderd, bedonderd hij dus ook zichzelf! Een goede auto verzekerd op die manier.

Wij hebben onze auto vanaf de foto gekocht (uit Zwitserland) met de garantie dat als deze op wat manier niet zou voldoen we binnen 48 uur het geld terug hadden. Dit was natuurlijk niet nodig!

Veel succes!

Marco

• Jeroen

Hallo Marco,

Bedankt voor je reactie the garage heb ik van gehoord het leek mij ook wel betrouwbaar,ik heb ook nog een soort gelijk bedrijf gevonden op www.klasiekeauto.nl die heeft er ook een aantal staan.

in ieder geval bedankt en veel plezier met jullie Jaguar.

Jeroen.

• Jeroen

sorry ik bedoel www.klassiekeauto.nl

• Anthony

Ik heb zelf goede ervaringen met Garage Stouten in Amsterdam (garagestouten.nl). 't Zijn echt Jag liefhebbers en weten waar ze mee bezig zijn. Ik kom er inmiddels al een paar jaar en heb onlangs daar een bloedmooie gerestaureerde Series III (Souverein uit 83) gekocht. Nooit problemen mee en er inmiddels dik 6000 km mee gereden.

Puntjes waar je op moet letten. Let in elk geval bij de 12 cyl. op de koeling en of ie netjes op temp. blijft. Verder op de benzine tanks, die zitten in de spatborden en willen van onder nog wel eens roesten of lekken, de knop om van tanks te switchen, roest bij de raamstijlen en onder de rubbers, roest bij de vuldop van de benzine tanks, onderkant deuren, oliepluimen bij het starten, olielekkage, bijgeluiden automaat bij stevig optrekken en natuurlijk de bodem.

Als je een slechte koopt dan kun je er goed op leeglopen (financieel gezien). Koop je een goede dan kun je er veel plezier en bekijks mee hebben.

Succes met je aankoop.

Tony

• ger jong

tk

daimler dubbel six serie 3 bj 10-89 apk 6-2003 kleur grijs/blauw 218000 km zeer goed onderhouden in hele mooie staat ook van binnen vv. electr schuifdak elect spiegels,ramen etc. airco etczeer betrouwbare auto het is een van de laatste van dit mooie model (ronde koplampen en driehoek achterlichten)ik wil voor deze auto 6750 euro hebben en u kan evt. een range-rover,mercedes g,of andere jeep inruilen

075-6875397Anthony schreef:

>

> Ik heb zelf goede ervaringen met Garage Stouten in Amsterdam

> (garagestouten.nl). 't Zijn echt Jag liefhebbers en weten

> waar ze mee bezig zijn. Ik kom er inmiddels al een paar jaar

> en heb onlangs daar een bloedmooie gerestaureerde Series III

> (Souverein uit 83) gekocht. Nooit problemen mee en er

> inmiddels dik 6000 km mee gereden.

>

> Puntjes waar je op moet letten. Let in elk geval bij de 12

> cyl. op de koeling en of ie netjes op temp. blijft. Verder op

> de benzine tanks, die zitten in de spatborden en willen van

> onder nog wel eens roesten of lekken, de knop om van tanks te

> switchen, roest bij de raamstijlen en onder de rubbers, roest

> bij de vuldop van de benzine tanks, onderkant deuren,

> oliepluimen bij het starten, olielekkage, bijgeluiden

> automaat bij stevig optrekken en natuurlijk de bodem.

>

> Als je een slechte koopt dan kun je er goed op leeglopen

> (financieel gezien). Koop je een goede dan kun je er veel

> plezier en bekijks mee hebben.

>

> Succes met je aankoop.

>

> Tony

• ger jong

tk

daimler dubbel six serie 3 bj 10-89 apk 6-2003 kleur grijs/blauw 218000 km zeer goed onderhouden in hele mooie staat ook van binnen vv. electr schuifdak elect spiegels,ramen etc. airco etczeer betrouwbare auto het is een van de laatste van dit mooie model (ronde koplampen en driehoek achterlichten)ik wil voor deze auto 6750 euro hebben en u kan evt. een range-rover,mercedes g,of andere jeep inruilen

075-6875397