Te Koop XJ6 3.2 Sovereign / 57.000 KM

• GM van den Bergh

Met pijn in het hart (ik moet voor lange tijd naar het buitenland) bied ik mijn Jaguar XJ6 3.2 Sovereign te koop aan. Ik ben de tweede eigenaar. De eerste eigenaar was een Nederlander met een bedrijf in Belgie. De auto is geleverd door Jaguar Van Beveren in Belgie in oktober 1995 en in 1996 bij pensionering ingevoerd in Nederland (het kenteken is van juli 1996). De kilometerteller staat nu op ca. 57.000 km en de onderhoudshistorie / documentatie is volledig. De kleur is steel grey en het interieur Coffee. Het is een sovereign dus alle denkbare luxe is aanwezig.

De auto is “verpleegd” en dus werkelijk in nieuwstaat (geen krassen e.d.). Hetzelfde geldt voor de velgen en het interieur. Er staat al een afspraak voor een grote beurt en APK eind oktober en die krijgt zij gewoon. Twee weken geleden heb ik er voor nog nieuwe Pirellis (P4000) onder laten zetten. De prijs is 22.500 Euro. Ik kan eventueel foto's mailen aan belangstellenden. Telefoon: 078-6176563 of 06-54367953.

• A.j.van Toor

Graag zou ik wat foto's willen zien van deze auto mits deze nog in uw bezit is.

Met vriendelijke groet,

Alex van Toor

• D.K. Been

Geachte heer v.d. Bergh,

Graag zou ik de foto's van uw souvereign bekijken. Ik ben serieus geinteresseerd, ik ben echter pas op z'n vroegst eind december in de markt.

Ik hoop dat dit geen bezwaar oplevert.

Met vriendelijke groet

• Gertjan van den Bergh

Geachte belangstellenden,

Morgen maak ik een aantal digitale foto's die ik per ommegaande zal toezenden. Met betrekking tot de termijn: ik heb nog een aantal maanden de tijd.

Vriendelijke groet,

Gertjan van den Bergh