huren E type

• hans

Weet er iemand waar ik een E-type cabrio kan huren? Het liefst in British racing green.Omgeving Eindhoven

• Bas

Beste Hans,

Het huren van een E-type cabrio is bijna niet te doen. Ikzelf ben twee jaar bezig geweest om een goede te vinden. Uiteindelijk hebben we er 1 kunnen kopen. Nu vrienden weten dat wij een Type III (V12) cabrio hebben, staat onze telefoon bijna niet meer stil. Het is alleen een room-witte met rood lederen bekleding. Graag zou ik willen weten wanneer en waarvoor je hem nodig hebt.

Groeten,

bas

hans schreef:

>

> Weet er iemand waar ik een E-type cabrio kan huren? Het

> liefst in British racing green.Omgeving Eindhoven

• hans

Hoi Bas,

Dank je voor je reactie. Mijn vrouw en ik zijn op 25-6-1999 getrouwd en onze trouwauto was een groene E-type, vandaar dat ik haar een keer wil verrassen door rond onze trouwdag nog een keer in een E-type voor de deur te staan. Ik hoop dat je mij op een of andere manier wil helpen.

Groeten Hans

• Léon

Hallo Bas, ik zoek ook een jaguar voor 18 juni dit jaar. Heb je deze te huur en is het in de omgeving van Eindhoven? Mvg Léon.

• Bas

Beste Leon,

Helaas zie ik nu pas je berichtje. Indien je nog niets geregeld hebt, zal ik kijken wat ik zou kunnen doen, maar ik neem aan dat alles al geregeld is. In ieder geval een prettige dag..