gezocht XJ6 belastingvrij

• Marijn

Wie wil zijn Jaguar weg doen ??

Ik zoek een redelijk tot goed onderhouden XJ6 eventueel een XJ12.

Laat maar horen….

Wel belangrijk is dat ik mijn Bmw 318i Touring uit '92 kan (in)ruilen.(auto is in een topstaat)

Bij intresse kan ik meer info mailen.

Groeten Marijn.

• rene

dag marijn ik weet niet wat jij zoekt maar volgens mij zoek ji eennieuwe jaguar voor de prijs van 100 euro ik kan je wel vertelen die bestaat niet maar je bend een koper van niets want afspraken maak je wel maar je komt ze tovh niet na en ik spreek uit ervaring

• Marijn

Dag gefrustreerde rene,

Ben je een beetje boos omdat ik jou jag. niet koop ?

Doe is een beetje volwassen zeg….

Erg kinderachtig om op deze manier iemand zwart te maken.

En voor degene die bij rene naar zijn veel te dure jag. komt kijken,doe het niet,je haalt je een heleboel problemen op de hals.

• Frans Harkema

Het is voor lezers, c.q. gebruikers, van dit forum prettig indien meningsverschillen met een persoonlijke tint off-line worden uitgevochten!

• Theo Kuijpers

Heb al drie jaar een 1977 Daimler uitvoering sovereign. Donkerbruin, alu velgen.

Technisch goed, stap voor stap opgeknapt. Nu nog wat cosmetisch werk aan interieur en spatborden.

Evt. ook na de zomer te koop als dit werk al is gedaan. Rijauto, wordt dagelijks door mij gebruikt.

Bel 06-11046991 of mail bij interesse. Je BMW moet je elders verkopen, ik zoek een nieuwew XJ uit 1994 ofzo.

• J.O.

Heb een Jaguar XJ 6 uit 1978,

Nog even wachten tot hij dus belastingvrij is, maar hij is in uitzonderlijk goede staat; -onlangs getectyleerd van onder, ook in balken en wielkasten.

- heeft geen spatje roest

- bijzonder goed interieur

- kleur judipergreen

- gloednieuwe banden

etc.

Kan alleen je BMW touring niet kopen… Kun je sowieso beter apart verkopen, dan beur je er meer voor dan bij inruil…

Ik wil mijn jaguar niet echt dringend weg doen, echter ik ga eerder dan verwacht samenwonen en dit kost nogal wat poen…

Laat maar weten of je serieus geinteresseerd bent dan kunnen we verder bespreken eventueel..

• rene

HEEFT TOCH GEEN INTRESE

• Marijn

Bedankt voor de reactie,maar ik ben al geslaagd.

(ook een xj6 uit '78)

Succes verder met de verkoop.

M.vr.gr. Marijn.

• Marijn

Dag reneetje,

Ga van het geld dat je met de verkoop van dat schroot wat je hebt liggen(want meer is het niet) is een cursus Nederlandse taal volgen….Een kleuter van 4 kan beter spellen.

Je begint nu een beetje vervelend te worden.Ga je is een keer naar je leeftijd gedragen.