technische boeken

• Manus van alles

Weet iemand welk(e) boek(en) er zijn over Jaguar SII 4.2 waar je echt wat aan hebt voor technische items als elektrische installatie en bijv carburateurs?

Als het even kan met exploded view diagrams of iets dergelijks.

Dan kan ik me eens erin verdiepen hoe het een en ander werkt.

• Jean

De firma haynes verkoopt al dat soort boeken, wel engels talig.

Kijk een op: www.asnbooks.com

Hier staan vanalles.

Jean

• m.j. wollenstein

Hallo,

Wij kunnen u eventueel orginele jaguar boeken leveren die in de garage worden gebruikt. Hier staat alles van de auto in beschreven en er is een extra deel met exploded view diagrams bij te leveren.

De prijs moet ik nazien, maar in guldens was zo'n set ongeveer 450,-.

• Michel

Heeft iemand ervaring met deze boeken, of gezien de prijs van de ‘garageboeken’ , kan bijv Hayens ook zeer goed volstaan om meer van de auto te leren kennen en weten waar je mee bezig bent als je wat aan de auto gaat sleutelen?

• Frans Harkema

Michel,

voor niet te diepgravend sleutelen kom je met een Haynes een heel eind, maar niets is zo handig als een echt werkplaatshandboek wat a: zeer uitgebreid is, en b: ook nog in je eigen taal is geschreven. Op een gegeven moment ben je het beu om ook altijd een technisch-engels woordenboek er bij te moeten hebben…..

Goede werkplaatshandboeken kun je altijd weer via Marktplaats, Ebay of bijv. deze site, verkopen.

Frans