xj-6

• E.Pijl

Hallo,

Ik heb erge interesse in een jaguar xj-6, bouwjaar 92-93-94.

Wie kan me vertellen waar ik op moet letten en wat je ongeveer kwijt bent aan onderhoudskosten per jaar? Ik begrijp dat het afhangt van de staat van de auto, maar misschien heb je er zelf ervaring mee.

Graag een reactie omdat ik er weinig van weet, maar het een schitterende auto vind en wil weten of ik mijn droom moet laten varen of niet…

Alvast bedankt,

Erwin.

• GJ Bramer

zie http://www.marktplaza.nl/advertentie.php?adnr=71231

en eerder in dit overzicht.

vanwege mijn financiele situatie moet ik de auto verkopen (kan ook omdat mijn vrouw ook een auto heeft) en zo kun je dus aan een aardige auto komen……

ik betaal aan belasting 166 euro per kwartaal, auto rijdt ca 1 op 8,5 en aan onderhoud ben ik per jaar ca 1000 euro kwijt geweest (o.a. airco)

enfin doe er je voordeel mee en suc6

• frans de blaey

haai erwin ik begrijp dat je een jaguar xj.6 zoekt,het is wel heel toevallig dat ik er 1 heb gekocht dit weekend van mijn kroegbaas want die moest er vanaf,ik vertel je eerlijk dat er een verbrande klep in zit,maar ik ga de motor wel weer repareren en dan is hij for sale,ik heb er alle onderhoudsboekjes bij de auto is british racing green en hij verkeert in uitmuntende staat het bouwjaar is juni 91

,als je wilt kan ik een foto mailen als je intresse hebt,ik ben geen handelaar,maar een liefhebber van mooie wagens. misschien kan ik je droom verwezelijken. met vriendelijke groet frans de blaey.

• Gertjan

Hallo Erwin,

Ik heb een 1996 XJ6 Sovereign met 62,000 km op de klok en die is te koop. De auto verkeert - zonder overdrijven - in nieuwstaat. Als je iets zoekt waar je nog jaren mee vooruit kunt zonder voor onverwachte reparaties te staan, dan is dit een goede auto. De kleur is steelgrey metallic / cashmere leder.

Laat me maar weten als je geinteresseerd bent.