wie kan mij helpen?....

• Daniëlle

Hallo,

Wie kan mij vertellen waar ik vooral op moet letten als ik een klassieke Jaguar

XJ-6 uit “The Seventies” (series I of II) ga kopen, want ik ben helemaaaaal niet technisch, maar ik vind een “Jag” uit die tijd geweldig!!!

Het moet een probleemloze auto zijn van binnen en van buiten, zonder extra werk!

Weet je iemand die een GOEDE XJ-6 te koop heeft of kan je me helpen door te zeggen welke aandachtspunten er zijn waarop ik moet letten en wat een redelijke prijs is voor een goede XJ-6, stuur me dan een e-mailtje alsjeblieft!

Dank je wel!

Groeten van Daniëlle.

• Albert

Ik heb wel een S3 te koop, zie hieronder. Mag voor weinig weg en is zeer betrouwbaar. Groet, Albert

• Marco Langeveld

Aandachtspunten: ROEST

Let op roest onder plaats van reservewiel. Er zitten daar twee uitgangen voor afvoer van lucht airco. Die moeten open zijn, anders zeer grote kans op roest. Verder letten op roest bij dorpels en onder de plaats bij de bestuurder. Daar ben ik n.l van een koude kermis thuisgekomen. Verder zijn de wielschermen nogal gevoelig. Ook de binnenkant van de wielschermen achter bekijken. Het roestvrij maken daarvan kan wat kostbaarder worden omdat daar de benzinetanken zitten (last niet zo fijn…….)

En zo zijn er nog wel wat meer aandachtspunten (maar danm heb je ook wat!!!)

• Ruud Joosten

Ik heb zelf ook een xj6 serie 1. Bezint eer etc!!!

Ik kan uren vertellen over de Jag. Kijk eens op mijn site, je ziet een link naar Jan Arets, die heeft altijd wel goede auto's.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

http://home.hetnet.nl/~rvjoosten

• R.A. Huisman

Dag Danielle ,

Het voert echt te ver om zomaar even wat info. te geven.

De aandachtspunten zijn legio………….

Ik raad jou aan om een onafhankelijke keuring uit te laten voeren op de Jaguar cq

Daimler van jouw keuze.

Wat je al wel in overweging zou kunnen nemen is ;

Zoek je een wagen die “klaar” is ? Is wat duurder uiteraard………..

Of ,

Zoek je een technisch goede wagen , met iets werk dat op termijn stap voor stap gedaan kan worden ? Is in eerste instantie goedkoper……….

Je moet dan al wel een inschatting hebben van te verwachten kosten………

Voordeel is dat je op termijn wel weet wat je hebt.

Of ,

Zoek je een goedkope wagen ? Dit raad ik je vooralsnog niet aan , om eerlijk te zijn…………..

Denk er maar eens over , mocht je meer info. willen hebben , neem gerust contact op.

M.v.g. : R.A. Huisman.

• R.A. Huisman

Dag Danielle ,

Het voert echt te ver om zomaar even wat info. te geven.

De aandachtspunten zijn legio………….

Ik raad jou aan om een onafhankelijke keuring uit te laten voeren op de Jaguar cq

Daimler van jouw keuze.

Wat je al wel in overweging zou kunnen nemen is ;

Zoek je een wagen die “klaar” is ? Is wat duurder uiteraard………..

Of ,

Zoek je een technisch goede wagen , met iets werk dat op termijn stap voor stap gedaan kan worden ? Is in eerste instantie goedkoper……….

Je moet dan al wel een inschatting hebben van te verwachten kosten………

Voordeel is dat je op termijn wel weet wat je hebt.

Of ,

Zoek je een goedkope wagen ? Dit raad ik je vooralsnog niet aan , om eerlijk te zijn…………..

Denk er maar eens over , mocht je meer info. willen hebben , neem gerust contact op.

M.v.g. : R.A. Huisman.