L.S. ,
Bij deze heb ik toch echt even de behoefte om wat “gal te spuwen”………….
Er zijn kennelijk een groot aantal mensen (de serieuze uiteraard daar-gelaten) , die op een totaal foute wijze bezig zijn met “hun” Jaguar/Daimler's.
Op een amateuristische beun de haas manier , worden auto's “gerepareerd”, “aangepast” (lees ; verkloot…..) , en “onderhouden”…………
Of dit nu door geld gebrek of valse zuinigheid gebeurt , weet ik niet , maar de wagens van dit soort mensen zijn in de praktijk dus de zgn. probleem-auto's.
Door dit soort acties krijgt het merk dus de zgn. “slechte reputatie”………..
Mij irriteert dit zodanig , dat ik even mijn ergernis kwijt moet……….
Er worden op dit forum de meest stompzinnige vragen gesteld , die uiteindelijk maar een ding inhouden ; het mag niets kosten !
Mensen , koop dan in hemelsnaam geen Jaguar/Daimler , maar ga lekker fietsen o.i.d……….
Als iemand met kijk op de materie dan toch de moeite neemt vragen te beantwoorden , of goed bedoeld advies te geven ; dan is het voor deze type's kennelijk nog te veel moeite om een reactie terug te geven.
Al was het maar een simpel ; Bedankt , etc……………..
Of ; nee , geen interesse o.i.d……………
WAARDELOOS !!!!!
Ook hier geldt , dat de goeden onder de kwaden moeten lijden , op termijn……..
De meeste mensen die op dit forum serieus ingaan op gestelde vragen , verdienen mijns inziens een correcte behandeling ; en niet de “weg-werp mentaliteit” die sommige feestneuzen erop na menen te moeten houden……….
De echte liefhebbers balen hier zeker weten ook van…………
Nogmaals ; iemand die een Jaguar/Daimler aanschaft als “status-symbool” , en niet bereid is de bijkomende kosten voor zijn rekening te nemen , is in mijn ogen zo'n wagen niet waard…………..
Blijf er gewoon vanaf , als je niet weet waar je mee bezig bent , of er gewoon het geld eigenlijk niet voor (over)- hebt !!!
Zo kan ik nog wel een poosje door-gaan , maar ik denk dat de essentie van mijn ergernis nu wel duidelijk is…………….En dat is mijn opzet.
M.v.g : PRO-JAG. Rob Huisman.