Op www.leatherique.com worden producten aangeboden voor onderhoud en renovatie van leer. Wie heeft revaring met deze producten ? Werkt de crack filler op lange termijn goed ?
Hoi Gerrit,
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar via Jag lovers wel een aantal mailtjes in mijn mailbox hierover (niet specifiek crack filler). Het resultaat schijnt gewoon net zo goed te zijn als nieuw leer.
In een van de mailtjes reageert een werknemer van Leatherique zelf en heb dus zijn e-mail. als je interesse hebt, kan ik die dus naar je sturen.
Ik ga (afgezien van de crack filler) dit jaar ook met onze SII aan de gang. Sinds kort zijn we trotse eigenaar van een RR Vogue en ook daarvan ga ik het leer aanpakken met Leatherique.
Ik ben benieuwd naar je resultaten hiermee. Succes.
Gerrit,
Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik enkele produkten van Leatherique gebruikt en met goed resultaat. Het leer van mijn auto was nog goed, maar het kan altijd beter……….. Waarschijnlijk is het wel zo dat hoe slechter het leer is, des te spectaculairder het resultaat. Met de crackfiller heb ik geen ervaring.
Frans
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?