Wat is de mening over de nieuwe XJ, die gepotnageld en verlijmd is in zijn aluminium opbouw, is dit “de” Jaguar voor de liefhebber over zo'n 8 tot 10 jaar, eindelijk een Jaguar die niet kan roesten, of zijn slechts enkele delen van de carrorie aluminium en andere belangrijke dragende delen niet, ook ben ik benieuwd of de mening hier over de elektrische kwetsbaarheid van de hedendaagse Jaguars nu onderhand tot het verleden behoord.
Zelf wil ik de Jaguar XJ met 3,2 ltr kopen (racing green natuurlijk),als ik de juiste leeftijd bereik (over de 50), daar deze volgens mij het gunstigste zal zijn mbt tot brandstof verbruik en onderhoudskosten (hoop ik), dan denk ik zo'n F 25.000 tot 30.000 kwijt te zijn voor 1 in goede conditie en dan nog zo'n F 10 a 15.000 kwijt te zijn om de Jag in showroom conditie te krijgen, om zo in het weekend met mijn vrouw mooie ritjes te maken, terwijl de Jag dan alleen te berijden met droog weer en hem dan te stallen in een verwarmde garage.
Uiteraard word ik lid van een Jaguarclub om het Jaguargevoel te delen met medeliefhebbers, en met mooie ritten mee te rijden
Groet Rob
P.S. mijn huidige hobby auto is een (hele snelle) Honda waar nu al meer geld in zit dan de Jag hierboven vernoemd mij gaat kosten (denk ik)