gevonden!!!!!!!!!!!

• arjan

Het is gelukt, ik heb de Jaguar gevonden die ik zocht.Het is een xj 6 series 3 ziet er perfect uit en rijd als een echte!!!!!!!!

47.000 km gereden en geen roest precies wat ik zocht.

IK had hem zien staan in Drachten, en voor mij als“leek”zag hij er prachtig uit.

Het technische gedeelte kon ik zelf niet beoordelen, daarom heb ik de deskundige hulp ingeroepen van Rob Huisman.hij heeft hem van onder tot boven bekeken en was er van overtuigd dat dit een “echte” is.( zoals Rob dat zo mooi kan zeggen.)

Rob, Bedankt dat je me het jaguar gevoel weer terug gegeven hebt.

Ronald de Rooij jij ook bedankt we spreken elkaar vast wel een keer in Lieren ik wens jou in ieder geval ook veel succes met je zoek tocht.

P.S.als iemand binnenkort een glimmende jaguar met een stralende bestuurder ziet dan zal ik dat wel zijn.

Arjan

• Jean

Arjan,

Welkom bij de “club” en veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Jean.

• Ronald de Rooij

….en een erg jaloerse Ronald wenst jou natuulijk toch heel veel sukses. Ik hoop dat het je bevalt en blijft bevallen.

Ronald

• leo

Inderdaad,ik heb hem ook zien staan.Ik mag wel zeggen een prachtexemplaar.Dat leer ook,creme bij antracietblauw,super.Helaas was 12500 iets te gortig voor mij als tweede auto maar hij is de prijs wel waard. Succes!!!!!!