Handleiding

• arjan

Ik ben op zoek naar een nederlandstalige handleiding van een jaguar xj6 series 3

Wie kan mij hieraan helpen, kopies vindt ik ook goed en de kosten wil ik graag vergoeden, ook als iemand een adres weet waar je dit kunt kopen dan hou ik mij graag aanbevolen.

B.v.b.d. Arjan

• Ronald de Rooij

Probeer het boekwinkeltje in de Gallery in Brummen eens. Aalderink auto's heet dat ook wel, geloof ik. Dat boekwinkeltje heeft de gekste dingen.

Ronald (die zijn ogen in die zaak heeft uitgekeken, maar de Jags aldaar aan de prijzige kant vond…)

• Michel

Zoek je handleiding zoals die bij de auto hoort of een werkplaatsboek?

Vr.Gr., Michel

• arjan

Ik zoek een handleiding die bij de auto hoort, geen werkplaats handboek.

Mijn handleiding is in het duits en dat is niet mijn sterkste kant.

Ik red me er redelijk mee maar ben bang dat ik de cruciale punten er niet uit haal.

In Brummen ben ik al eens geweest, daar heb ik toen een folder van 1983 gekocht

maar kon toen geen handleiding vinden.

Het is prachtig om daar rondt te lopen maar je zal daar ook een bijdrage aan het pand moeten leveren, die overigens schitterend is.

Bedankt en de groeten van Arjan

• Rob Bouwman

ik heb de orig. handleiding en instruktie boekjes van mijn xj12 type 3 is volgens mij verder hetzefde

• arjan

Beste Rob Bouwman,

Sorry voor de late reactie maar ik was op vakantie.

Ik heb even navraag gedaan of er een verschil bestaat in handleidingen voor een 6 of 12 cil. er schijnt wel enig verschil te zijn.

Dus ik moet nog maar even door zoeken.

Even goed bedankt voor je reactie.

Groten Arjan