Jaguar E-type V12 Cabrio te huur!

  • Bert van Huijgevoort

    Beste Heer Verheul,

    Namens mijn buurvrouw die haar man wil verrassen, wil ik graag om info vragen.

    Is verhuur inderdaad mogelijk?. Wij wonen in Rosmalen en het doel is om een rit naar Amersfoort te maken.

    Mijn gsm nummer is 06 45672945

    Met vriendelijke groeten, Bert van Huijgevoort, Rosmalen,

    (namens mijn buurvrouw, die zeker ook contact op wil nemen als we een telefoon nummer hebben)

  • OC

    Bas,

    Nog te huur? Zou hem graag huren voor september 2010.

    Groet,

    OC

  • Melinda Kende

    We zouden graag uw jaguar huren voor onze trouwdag op 10 juli 2010. Is deze datum nog beschikbaar?

  • Kristian

    Bas,

    Verhuur je de E-type nog altijd?

    Ik zou eind januari de auto graag een halve dag willen huren voor mijn vaders jubileum.

    Zou je me wat kunnen laten weten op kristianzuur@hotmail.com?

    Bedankt!

    Kristian

  • Mw S Broughton

    Ik wil graag weten hoe duur uw auto zal voor een half dag gaat kosten?

    mvg

    Simi

    Bas Verheul Schreef:

    ——————————————————-

    > Onze volledig originele Jaguar E-type V12

    > cabriolet is, onder voorwaarden, te huur als

    > trouwauto. Wij zijn er erg zuinig op (het is de

    > auto waar wij zelf in getrouwd zijn), maar hebben

    > gemerkt dat velen op zoek zijn naar een exclusieve

    > trouwauto. Het plezier wat wij er aan hebben

    > gehad, willen wij graag, zij het tegen betaling,

    > met anderen delen. Het is een automaat, 2-zitter,

    > rode lederen bekleding, creme wit van kleur.

  • Leo Huijssoon

    Beste Bas,

    Zou je zo vriendelijk willen zijn mij te informeren over de verhuurmogelijkheden van de E-type. Ik wil de auto graag voor een aantal uren of halve dag huren voor een nog nader te bepalen datum in mei/juni. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Leo Huijssoon

  • Oskar

    Beste Bas,

    Is de jaguar nog steeds te huur? Ik zou hem graag willen huren in september!

    Groeten,

    Oskar de Waal

  • Iris Smits

    Hallo,

    ik ben geïnteresseerd om je cabrio voor een dag te huren, ter gelegenheid van mijn vaders 65e verjaardag. Is dat mogelijk? Indien ja, wat zijn de koten en voorwaarden?

    grt Iris

    06 15056222

  • Olivier Plooij

    Dit is een copie die ik naar wat bedrijven heb gestuurd maar krijg niet veel terug, ik wil nog steeds een E-type huren? iemand geintereseert???

    "Beste lezer,

    Ik vond uw Jaguar E-Type online op uw website. Ik zoek een cadeau voor iemand in de zomer vakantie. Een dag met deze E-Type is het perfecte cadeau. Daarom is mijn vraag hoe het in z'n werk gaat om deze auto van u te mogen huren.

    Het zou ongeveer rond een uur of 10.00 tot 17.00 zijn. Het liefste ergens in het weekend van 17, 18 of 24,25 Juli. Ik weet niet of dit ook mogelijk is voor u.

    Mijn vraag is dus of het dan mogelijk is om de Jaguar V12 E-type te huren?

    Hoe werkt het met ophalen of het brengen van de auto? Mijn locatie is in Den Haag.

    Ook zou ik graag een prijs schatting willen weten.

    Hartelijk Dank"

  • LMG

    Beste allemaal,

    Wij zijn voor onze trouwdag in september op zoek naar een Jaguar E-type voor 1 dag, omdat dit echt onze droomauto is.

    Helaas erg moeilijk te huur te vinden!

    Het liefst zouden we een witte willen en cabrio, heeft iemand een auto beschikbaar?

    Bedankt!