Afstandsbediening alarm XJ40 (1993-1994).

• Kees

Ik heb hier nog een gloednieuwe vervangende afstandsbediening liggen voor een origineel Jaguar alarm van een XJ40 (1993-1994).

De afstandsbediening is incl. batterij en beschrijving voor programmering.

De originele AB is nauwelijks te vinden of erg duur.

Deze AB mag weg naar een liefhebber voor een klein prijsje. Laat maar weten of u belangstelling heeft.

Mvg,

Kees.

• david

mijn ab is stuk gevallen dus heb wel intresse ben lid van de jag club is dat liefhebber genoeg.

jag xj 40 1992Kees schreef:

>

> Ik heb hier nog een gloednieuwe vervangende afstandsbediening

> liggen voor een origineel Jaguar alarm van een XJ40

> (1993-1994).

> De afstandsbediening is incl. batterij en beschrijving voor

> programmering.

>

> De originele AB is nauwelijks te vinden of erg duur.

>

> Deze AB mag weg naar een liefhebber voor een klein prijsje.

> Laat maar weten of u belangstelling heeft.

>

> Mvg,

> Kees.

• Kees

Hallo David,

De afstandsbediening is alleen geschikt voor de jaartallen 1993 en 1994 is mij verteld. Is de XJ40 van jou uit 1992?

Laat het even weten.

Mvg,

Kees.

• Willem

hallo

ik ben ook wel geinteresseerd. mocht David hem niet kunnen gebruiken dan wil ik hem wel. Ik heb net een xj40 uit 1993 gekocht er zit een ab bij, maar ik vraag me af hoe lang hij meegaat. het knopje werkt niet meer zo soepel

Willem

• Theo Booij

Hoi, ikzelf heb een jaguar xj40 van 1994 gekocht; en je raadt het al, zonder afstandsbediening; ik hou me dus zeer aanbevolen om deze over te nemen van je. Groetjes Theo

• Leo Le Jeune

Beste Kees,

Ik neem aan dat jet het alam al verkocht hebt. Echter ik ben benieuwd naar de beschrijving aangezien ik zelf de 2 orginele nog heb maar het niet voor elkaar krijg om deze te activeren.

Heb je nog een kopie van de beschrijving of anders kun je me het e-mail adres geven van degene aan wie je het alarm hebt verkocht?

Met vriendelijke groet,

Leo Le Jeune

• Gerard Gadaen

Goedendag,is deze advertentie nog actueel??,graag indien nog in Uw bezit even een mailtje

Groet GG