hallo,
Fff een vraag.
Ik heb onlangs bij mijn XJ6 serie 2 de contactpunten unit compleet vervangen door een 123-ignition unit ( 6RV). Dus nu geen gedoe meer m,et punten en condensatoren die regelmatig de geest gaven. tevens heb ik een bijpassende bobine geplaatst.
Het probleem is nu dat de Jag met punten niet op LPG starten, dus starten op benzine en vervolgens overschakelen op LPG.
Met deze nieuwe ontsteking had ik gehoopt dat het starten op benzine verleden tijd zou zijn, niet dus.
Ik heb de ontsteking geplaatst volgens bijbehorende montage handleiding en van alle vermogenskromme heb ik voor optie 3 gekozen ( zou het dichts bij de originele punten afstelling liggen ??)
Heeft iemand ervaring met deze ontsteking?
Welke kromme is het beste voor een XK blok, 4.2L?
Moet de unit afgesteld worden op een ander tijdstip dan in de montage staat aangegeven?
Voor de omschrijving van de ontsteking zie: http://www.123ignition.nl/pdf/123JAG6.pdf
Alvast bedankt voor de sugesties,
Jean