Erg weinig actie op de prikpagina, maar waarom???

• Mark Huinder

Lotgenoten,

Waar ik mij erg over verbaas is dat dit prachtig medium bij ‘ons’ Jaguar mensen veel te weinig benut wordt.

Al jaren rijd ik mijn XJ series 1 uit ‘69 (zie smoelenboek) en ik was niet méér gewend dan wat zich hier afspeelt……totdat ik een Range Rover Classic kocht(voor dagelijks vervoer) en bij de ’www.landrover.startpagina.nl' terecht kwam…..wat daar aan info en initiatieven voorbij komt is werkelijk niet te geloven!!!!

Kijk dáár maar eens bij gelegenheid.

Wat mij het meest aanspreekt is dat er gewoon evenementen worden georganiseerd zonder lid te hoeven zijn van een merkenclub, of anderszins….

Iedereen is welkom!!!

Zullen we kijken of er bij ‘ons’ ook zoiets mogelijk is???

In afwachting van (vele) reacties,

Beste groeten,

Mark.

• Bas

Beste Mark,

Ja, het is inderdaad erg rustig na de zomer vakantie op dit forum.

Iedereen wacht een beetje af, kredietcrisis misschien?

Flauw, denk dat de meeste “high consumers” wat betreft berichten op

www.jaguarforum.nl actief zijn en niet meer hier posten. Helaas, maar zo gaan dat soort zaken ook af en toe. Je hebt toch wat reuring nodig, anders kakt het in.

En de actieve Jaguar community is ook niet heel groot of actief volgens mij.

Dat is hoe ik er tegen aan kijk.

Iemand anders nog een analyse………….?

Veel plezier met je Range Rover, iets weerbestendiger dan je series I.

Groeten,

Bas

• Frans Harkema

In het verleden was ik redelijk vaak aanwezig op dit forum, maar kort na het opstarten van jaguarforum.nl ben ik eigenlijk alleen nog maar daar actief. Maar goed, ieder z'n voorkeur zullen we maar zeggen…