Heren,
Ben op zoek naar een (zeer) goede jaguar/daimler 420
Wie heeft of weet er iets te staan, buiten de reguliere handelaars kanalen om?
Groet
Jaap
Beste Jaap,
Ik heb sinds 10 jaar een 420 in mijn bezit die uit Zwitserland komt. Is in de jaren 80 motorisch gereviseerd en in donkergroen metallic gespoten. Chroom is ook allemaal als nieuw. De bekleding en interieur is nog orgineel. Heb er zelf twee nieuwe benzinetanks in gezet. Hij is laatst getaxeerd op 28000 euro. Heb vanmorgen een MG-B uit 1969 gekocht en heb ook nog een Fiat 1500 spider. Wil misschien de Jaguar wel verkopen. Ik heb ook nog een hele map vol rekeningen uit het verleden, handboeken etc. Is daarnaast voorzien van 1 extra autogordel op de achterbank en een ventilator voor de koeling die naloopt (extra koelt)
Als je interesse hebt kunnen we misschien iets afspreken.
Met vriendelijke groeten,
Ruud Maartense
Beethovenlaan 19
4462 JC GOES
tel. 0113-230941
Hallo Rob,
Zwakke punten zijn mi:
1 body, dorpels, zijn vaak gerepareerd,
2 front subframe, staat bloot aan weginvloed
3 rubbers achterste subframe
4 bekleding, duur om te vervangen ( 2500 euro+)
5.onderzijde deuren
6.lekkage blok aan achterste keerring, is normaal maar niet teveel
Als je een 420 zoekt: ik heb er na een lange speurtocht door nederland, belgie en duitsland , een lijst met opgesteld van 420's die die er te koop staan, met een beoordelingsrappport voor zover ik de auto;s gezien heb.een vrij complete lijst met zo's 20 auto's,
2 auto's springen er in nederland uit qua prijs -kwaliteitsverhouding, 2 auto's in nederland springen eruit qua kwaliteit en originaliteit
heb je interesse , mail me op jaapenerica@chello.nl
Groet,
Jaap
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?