Jaguar E-type V12 Cabrio te huur!

  • Bas Verheul

    Onze volledig originele Jaguar E-type V12 cabriolet is, onder voorwaarden, te huur als trouwauto. Wij zijn er erg zuinig op (het is de auto waar wij zelf in getrouwd zijn), maar hebben gemerkt dat velen op zoek zijn naar een exclusieve trouwauto. Het plezier wat wij er aan hebben gehad, willen wij graag, zij het tegen betaling, met anderen delen. Het is een automaat, 2-zitter, rode lederen bekleding, creme wit van kleur.

  • wouter Annes & Sabrina Staasen

    geachte bas verheul,

    Ik heb uw verhaal gelezen op het prikbord van startpagina en zou graag willen weten of het mogelijk is een paar foto's van je jaguar toegestuurd te krijgen en wat het zou kosten om deze als trouwauto te huren.

    Bij voorbaat dank,

    Wouter Annes

    Zwaag N-H

  • Bas Verheul

    Hoi Wouter,

    Ik heb je emailadres niet en ook geen telnr. Kun je die nog even doorgeven? Bij voorbaat dank, Bas

  • Nicky Schrijvers

    Geachte heer Verheul,

    via Startpagina uw advertentie gelezen; verhuurt u de auto nog steeds en zo ja: wat zijn de voorwaarden, kosten, etc.?

    Graag ontvang ik uw reactie,

    met vriendelijke groeten,

    Nicky Schrijvers

    Bunzl Verpakkingen

    Delta 2

    6825 MR ARNHEM

    026-3843838

  • Anne Beeker

    Geachte heer Verheul,

    Ik lees nu, ongeveer 3 jaar na plaatsing uw bericht en vroeg mij meteen af of deze nog te huur is? En zo ja, wat de voorwaarde zijn. Kosten en dergelijke?

    Graag hoor ik van u,

    Met vriendelijke groet,

    Anne Beeker

    a.beeker2@gmail.com

    0623936996

  • Robert Melman

    Hai Bas,

    De jaguar E-type is de droomauto van mijn moeder.

    daar ze een aantal moeilijke jaren heeft gehad met wat sterfgevallen e.d., overweeg ik een E-type te huren voor een dag.

    Verhuur jij hem nog steeds en zo ja, wat zijn de kosten hiervan.

    Alvast bedankt

    Rob

  • M Senf

    Bas,

    Het is augustus 2009 staat je aanbod nog? just in case.

    Mendel 0642306050

  • Fred Collé

    Ja, dit zou ik ook willen weten.

    Je kan me bellen op 0621439299

    met vriendelijke groet.

    Fred Collé

    WellColl Autoschade

    www.wellcoll.nl

  • Coen ter Berg

    Dag Bas,

    Ook ik ben benieuwd of het mogelijk is om uw Jaguar te huren voor de verjaardag van mijn vader.

    Mvg, Coen

  • carla spannenburg

    Hallo,

    Verhuur je de auto nog? Wil graag mijn man verrassen met een dagje in deze auto toeren voor zijn 50e verjaardag volgend jaar maart.

    Is altijd een droomauto voor hem geweest. Wij zijn woonachtig in het midden van het land.

    Hoor graag of het nog mogelijk is en wat je tarief hiervoor is.

    Bij voorbaat dank,

    Carla Spannenburg - Zeewolde